Волейбол (8 клас)Завдання1) удосконалювати техніку передачі м'яча зверху обома руками;
2) удосконалювати техніку верхньої прямої подачі;3) розвивати спритність в естафеті «Біля стіни»;4) розвивати швидкість.Інвентар: волейбольні м'ячі; гімнастичні лави.
Частина уроку |
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні
вказівки |
Підготовча (12-13 хв)
|
1.Шикування в
одну шеренгу, рапорт, привітання |
До 1 хв |
Перевірити наявність та охайність
спортивної форми |
2. Повідомлення
завдань уроку |
До 1 хв |
Мобілізувати увагу учнів, налаштувати їх на майбутню роботу |
|
3.Правила
поведінки та техніки безпеки під час занять волейболом |
До 1 хв |
Не чіплятися за спортивне обладнання. Не користуватися для
встановлення волейбольної
сітки тросом, що має обриви окремих жилок.
Своєчасно прибирати допоміжний інвентар |
|
4.Вимірювання
рівня частоти серцевих скорочень
(ЧСС) |
До 30с |
Протягом 10 с, результат помножити на 6 |
|
5.Стройові
вправи на місці (повороти ліворуч, праворуч, кругом) |
До 1 хв |
Узгодженість дій |
|
6.Різновиди ходьби: • стройовим
кроком; • на зовнішньому боці стопи; • перекатом із п'ятки на носок |
До 1 хв |
У колону по одному, не обганяючи
одне одного |
|
7. Різновиди бігу: • у повільному
темпі; • приставним кроком правим
(лівим) боком; • стрибками з ноги
на ногу; • із прискоренням по діагоналі |
2-3 хв |
Фронтально одночасно |
|
8. а)«Повороти». Вихідне положення (В. П.) — основна стійка (О. С.) Повороти головою праворуч-ліворуч на кожний крок, із кожним поворотом — вдих через ніс; б) «Вуха». В. П. — те саме. Нахили голови праворуч-ліворуч. |
6—7 хв 16 циклів 16 циклів |
У русі темп уповільнити. Вдих короткий, голосний на весь зал. Стежити, щоб не було поворотів
|
|
в)
«Малий маятник». В. П. — те саме. Нахили головою
вперед-назад, із кожним нахилом вдих; г). «Кицька». В. П. — те саме. Дещо
присідаючи, повертатися
праворуч і ліворуч на кожний крокі нюхати повітря; д)
«Насос». В. П. — те саме. Глибокі нахили тулуба, удаючи накачування
шини автомобіля; е)
«Обійми плечі». В. П. — те саме. Підняти руки до рівня плечей, зігнути
їх у ліктях, повернути долоні до себе та поставити їх перед
грудьми нижче
шиї; спрямувати руки назустріч одна одній таким чином, щоб ліва обіймала
праве плече і навпаки; ж) «Великий маятник». В. П. —те
саме. Поєднання
вправ «Насос» і «Обійми плечі»; й) «Присядь». В. П. — те саме. 3
варіанти: •
ноги на ширині плечей; • одна нога попереду, друга — позаду і ледве
торкається підлоги; •
одна нога попереду і ледве торкається підлоги, друга — позаду |
32 цикли
32 цикли
64 цикли
32 цикли
32 цикли
32 цикли
|
Нібито шукати, звідки пахне
гаром — зверху чи знизу.
Удавати кицьку. Примушувати
ніздрі рухатися, вагу тіла переносити то на
праву, то на ліву ногу. Вдих завершується наприкінці нахилу. Не розгинатися до кінця, виконувати ритмічно та легко. Виконувати без напруження,
руки розташовуються паралельно одна одній і
одночасно. У темпі кроків; нахил уперед, руки тягнуться до підлоги — вдих, нахил назад, руки обіймають плечі — знову вдих. Утримувати рівновагу
|
|
|
9.
Перешикування у колону по чотири |
До 30с |
Поєднатися у чотири команди. |
Основна (28-30 хв) |
1.
Естафети: • передачі
м'яча обома руками зверху у русі; • прискорення з В. П. — сидячи з м'ячем |
5—6 хв |
Нагадати, як виконується передача
м'яча обома
руками зверху |
2.
Вимірювання рівня ЧСС |
До 30с |
Протягом 10 с, результат помножити на 6. |
|
3. Підготовчі вправи до передач
м'яча обома руками зверху: • відштовхування від стіни
долонями; • відштовхування від стіни
пальцями рук; • відштовхування від стіни почергово
долонями правої та
лівої руки |
3-4 хв |
У спокійному темпі. Фронтально одночасно |
|
4.
Передачі м'яча обома руками зверху: •
у стінку; • у зустрічних колонах із переміщенням у
кінець своєї колони; • те саме з переміщенням у кінець іншої
колони; • через сітку з переміщенням |
5— 6 хв |
Зберігати стійку волейболіста. У повільному та середньому темпі . |
|
5. Прийом і передачі
м'яча: • обома руками зверху; •
обома руками знизу |
5-6 хв |
У парах із одним м'ячем |
|
|
6. Верхня пряма подача: • у стіну з наступним ловінням
м'яча; •
партнерові; •
через сітку; • у визначену зону; •
почергово у різні напрямки |
5-6 хв |
Відстань для подач — 4—6 м |
7. Вимірювання рівня ЧСС |
До 30с |
Протягом 10 с, результат помножити на 6 |
|
Заключна (3-4
хв) |
1.Психофізичне тренування — Станьте прямо, розслабтеся, заплющте очі. Повторюйте подумки такі формули: •Мій
мозок володіє невичерпною енергією. • Я підвищую функціональні можливості свого організму. •Моє
самопочуття поліпшується. • Я відчуваю приплив сил. •
Я можу бути щасливим у школі та вдома. • Я вірю у
відновлення сил організму |
До2хв |
Самонавіювання сприятливо діє на
розум і тіло, перетворюючи погане на добре, а добре — на краще |
2. Підбиття підсумків уроку |
До 30с |
Визначити кращих учнів, виставити оцінки |
|
3. Домашнє завдання |
До 30с |
Нахили тулуба вперед із положення лежачи |
|
4. Вимірювання рівня ЧСС |
До 30с |
Протягом 10 с, результат помножити
на 6. Пульс не повинен перевищувати 100
ударів на хв |
|
5.Організоване залишення спортивної зали |
До 30с |
У колону по одному |
Додайте фотографій
ВідповістиВидалити